مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-25حوادث

یک سوم جنگل های گیلان در تالش است/ رفع تصرف 6 هکتاری از اراضی ملی


رییس اداره منابع طبیعی تالش، با بیان اینکه حدود چهار هکتار از اراضی منابع طبیعی در مناطق ساحلی قنبرمحله از چند متصرف پس گرفته شد، گفت: همچنین آثار تصرف از دو هکتار از اراضی ملی جمع آوری شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی تالش، با بیان اینکه حدود چهار هکتار از اراضی منابع طبیعی در مناطق ساحلی قنبرمحله از چند متصرف پس گرفته شد، گفت: همچنین آثار تصرف از دو هکتار از اراضی ملی جمع آوری شد.

آرش شادپور در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان تالش خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش، حدود چهار هکتار از اراضی منابع طبیعی را در مناطق ساحلی قنبرمحله واحد جوکندان از چند متصرف پس گرفتند.

وی با اشاره به رفع تصرف این زمین ها براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، افزود: متصرفان این زمین ها را با سیم خاردار و پرچین محصور کرده بودند که همه آثار تصرف جمع آوری شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش اضافه کرد: کارشناسان ارزش این قطعه زمین را 12 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد کردند.

شادپور، همچین از آزادسازی زمین های ملی در ییلاقات ونی خونب و سرداب خانه پشت خبر داد و اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جنگل های گیلان در تالش است/ رفع تصرف 6 هکتاری از اراضی ملی

یک سوم جنگل های گیلان در تالش است/ رفع تصرف 6 هکتاری از اراضی ملی